تمرینات کل بدن 30 دقیقه ای

آماده حرکت هستید؟ با این تمرین کل بدن 30 دقیقه ای آغاز نمایید؛ آن را جایگزین با یا یک مدار (چرخش) قدرتی با روزهایی که تمارین قلبی عروقی دارید؛ نمایید؛ برای جزییات کل مقاله را بخوانید.

گرم کردن: 10 دقیقه

به بیرون گام بردارید و برای 10 دقیقه، پیاده روی نمایید. با دادن شانه های خود به عقب و در جهت پایین، با آرنج های خمیده، بایستید. پاهای خود، از پاشنه تا نوک انگشتان را بچرخانید؛ درحالیکه عضلات شکمی را به داخل فرو برده اید. یا موسیقی مطلوب خود را پخش نموده و برای 10 دقیقه در اتاق خود برقصید.

 

برای مشاهده ادامه آموزش کلیک کنید

  1. هم تراز کننده ستون فقرات

پشت به یک دیوار بایستید. پاشنه، باسن، شانه ها و سر خود را به دیوار بچسبانید؛ سپس درحالیکه 3 نفس عمیق می کشید؛ شکم خود را به داخل بکشانید (1 دم و بازدم برابر یک نفس است). نفس خود را آزاد نمایید؛ 2 نفس بکشید. 3 مرتبه تکرار نمایید.

 برای مشاهده ادامه آموزش کلیک کنید

احتمالا هیچ روش بهتری برای آماده شدن برای زایمان نسبت به یوگا وجود ندارد. این عمل نه تنها به تمرین نیاز دارد ولی جذابیت دارد. یک مربی معتبر یوگا می گوید “یوگای والدینی به یک زن آموزش می دهد تا کاملا با رشد موجود زنده در خود ارتباط برقرار نماید.” او ادامه می دهد، ” وضع حمل به قدرت، طاقت و تمرکز زیاد، نیاز دارد؛ یوگا به شما در تمامی این موارد کمک می نماید. ” (یک مطالعه از 74 مادر با اولین بارداری در تایلند دریافت که افرادی که یوگای والدینی را انجام دادند درد کمتر و تلاش کوتاهتری را تجربه نمودند).

 

 

شیب گربه/ گاو ماده

بر روی دست ها و زانوان خود با شانه ها مستقیما بر روی مچ دستتان پایین بروید (اگر شما احساس ناراحتی کردید؛ یک بالش زیر دستانتان بگذارید). بازوها را راست نگه دارید و زانوان خود را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید. به سمت پنجه پا بروید بنابراین بالای پاهای شما روی زمین است. زمانی که شما عمل دم را انجام می دهید؛ دنبالچه خود را کمی بکشید؛ شانه های خود را به عقب انحنا دهید و نگاه کنید.

 برای مشاهده ادامه آموزش کلیک کنید

 

وزنه با توجه به نیاز خانم های بارداری به ارتقاء سطح کیفیتی تغذیه در دوران بارداری سیستم جدیدی راه اندازی کرده است که با استفاده از مجرب ترین مربیان علم تغذیه به شما عزیزان مشاوره و خدمات مناسب عرضه کند .

لطفاً برای دریافت مشاوره رایگان و برنامه تغذیه تماس بگیرید.

 

وجود یک باشگاه خانگی با کیفیت می تواند سطح نشاط و شادی تان را افزایش دهد.

باشگاه خانگی اختصاصی و خصوصی تان را بسازید و سه از سه مزیت زیر بهرمند شوید:

1.تمرینات کم شدت ایروبیک پشتیبان نشاط و شادی روح و روان شماست

2.تمرینات انفجاری قدرت مغزی شما را افزایش می دهد.

3.کاهش هورمون های استرس زا با دوچرخه ثابت

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا پیام بگذارید .

درد پشت، یک نشانه معمول حاملگی است. آن به دلیل هورمون های شل کننده- عضله ، چاق شدن و تغییر مرکز جاذبه است که تمام این موارد موجب می گردند تعدا بیش از 2 میلیون خانم حامله، هر ساله از درد پشت، به ویژه در ماه های پنجم و هفتم، رنج میبرند.

در اینجا روش های تسکین درد وجود دارند و شما باید توجه نمایید، حرکات تجزیه درد، روشی مطمئن در زمان حاملگی است و امکان دارد به شما در اجتناب از مصرف دارو و درمان کمک نماید.

 برای مشاهده ادامه آموزش کلیک کنید